پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 - Thu 02 May 2024
  • نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی اعتمادی به آمریکا است/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بدانند/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب+فیلم

  • حزب‌الله با رگبار موشکی حمله ارتش اسرائیل را تلافی کرد

  • جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عملیات «وعده صادق» نکات پنهان زیادی دارد/آمریکایی‌ها گفته بودند دخالت نمی‌کنیم اما کردند+ فیلم

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی

  • استایل گران قیمت بهاره رهنما

  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخر به مادرش+ عکس و فیلم

  • زندگینامه شهید مرتضی مطهری، معلمی بزرگ و برگزیده

  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

  • تصمیم‌گیری سلیقه‌ای عربستان در افزایش سهمیه حج+ عکس

  • پلیس در حال انجام وظیفه/ به ترک فعل ۳۲ دستگاه مسئول درباره حجاب رسیدگی خواهد شد؟+ فیلم

  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت

  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد ؟

  • دلالت‌های مهم قانون H.R.815 برای ایران

  • جزئیات جدید درباره کاهش ساعت کاری ادارات

  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود

  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/ خودروهای تولیدی کجا هستند؟

  • ماجرای زمین خوردن شهید خرازی و روضه زنده

  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌ و فیلم

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 132566
    تاریخ انتشار: 21/ارديبهشت/1398 - 14:54
    اخبار فرماندهی انتظامی لرستان؛

    کلاهبردار میلیاردی درخرم‌آباد دستگیر شد/کشف کالای قاچاق در بروجرد

    خرم‌آباد- دستگیری کلاهبردار میلیاردی، کشف کالای قاچاق، توقیف خودرو حامل مواد مخدر و پلمب واحدهای صنفی متخلف از جمله اخبار فرماندهی انتظامی لرستان است.

    کلاهبردار میلیاردی درخرم‌آباد دستگیر شد/کشف کالای قاچاق در بروجرد

    دستگیری کلاهبردار میلیاردی، کشف کالای قاچاق، توقیف خودرو حامل مواد مخدر و پلمب واحدهای صنفی متخلف از جمله اخبار فرماندهی انتظامی لرستان طی امروز شنبه در شهرهای مختلف این استان است.

    با رانندگان متخلف برابر مقررات برخورد می‌شود

    سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی دورود در همایش گردهمایی شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان در مصلی این شهرستان گفت: پلیس با رانندگانی که به بهانه خلوتی خیابان‌ها اقدام به حرکات نمایشی و… کنند در صورت مشاهده ضمن برخورد قانونی با راننده، خودرو نیز به مدت ۳ هفته توقیف خواهد شد.

    وی در خصوص کنترل قیمت‌ها به عنوان ضروریات مردم خصوصاً روزه داران در ماه مبارک رمضان گفت: در راستای نظارت بر قیمت‌ها اماکن نیروی انتظامی با کمسیون نظارت بر قیمت‌ها همکاری لازم در جهت جلوگیری از افزایش و کنترل قیمت مایحتاج اولیه و مهم مردم به عمل خواهد آورد.

    فرمانده انتظامی دورود با بیان اینکه تظاهر به روزه خواری در ملأ عام جرم محسوب می‌شود، افزود: با مجرمان توسط نیروی انتظامی و ضابطان قضائی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

    سرهنگ قاسمی از اداراتی که مسائل فرهنگی را تبلیغ می‌کنند خواست که در ماه مبارک رمضان برای رفاه حال مردم روزه دار تلاش مضاعف داشته و در تبلیغ و ترویج مسائل قانونی و شرعی مردم مساعدت لازم با نیروی انتظامی داشته باشند.

    کلاهبردار میلیاردی در خرم آباد دستگیر شد

    سرهنگ عباس نظری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه فردی با ترفند مبالغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

    وی اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فرد شاکی یک واحد آپارتمان از فردی به متراژ ۱۰۰ متر مربع به مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بصورت پیش فروش خریداری کرده که در زمان تحویل متوجه می‌شود با اسناد جعلی ملک به شخص دیگری واگذار شده است.

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان افزود: مأموران در تحقیقات به عمل آمده و استفاده از شیوه‌های پلیسی، مخفیگاه فرد کلاهبردار در خرم آباد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

    سرهنگ نظری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی ملک موصوف را ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: متهم برای ادامه تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شد.

    کالاهای قاچاق میلیاردی در بروجرد توقیف شد

    سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: مأموران آگاهی بروجرد در اجرای طرح مبارزه با جرایم اقتصادی و قاچاق کالا با هماهنگی مقام قضائی در محور مواصلاتی شهرستان دو دستگاه خودرو کامیون را توقیف کردند.

    وی افزود: مأموران در بازرسی خودروهای توقیفی ۶۴۶ قلم انواع لوازم خانگی، ۹۰ کیسه آرد و ۴۹ دستگاه ماشین حساب خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق را ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

    سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه پلیس با مجرمان و هنجارشکنان برخورد جدی دارد؛ از شهروندان خواست که با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه اثرگذار باشند.

    کشف مواد مخدر در بروجرد

    سرهنگ حسن خدایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی لرستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی اطلاع واصله مبنی بر فعالیت باند تهیه و توزیع و حمل مواد مخدر توسط سرکرده باند در پوشش خانوادگی، بررسی موضوع با هماهنگی مقام قضائی به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

    وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مأموران مشخص شد سر کرده باند در یکی از استان‌های همجوار پایتخت مقادیری مواد مخدر را تهیه و از مسیر استان مرکزی به سمت لرستان و شهرستان خرم آباد با یک دستگاه خودرو سمند در تردد است که در محور مواصلاتی بروجرد به خرم آباد مستقر و با ایجاد ایست و بازرسی و کنترل محور خودور مذکور به رانندگی و سرنشینی دو نفر توقیف کردند.

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی داخل صندوق عقب آن ۵ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۵۰ کیلو گرم با لفافه کشف و متهمان با تشکیل پرونده راهی مراجع ذی صلاح شدند.

    ۱۰ واحد صنفی متخلف در کوهدشت پلمب شد

    سرهنگ عباس دولتشاهی فرمانده انتظامی کوهدشت بیان داشت: در راستای ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان اکیپی از مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس به همراه نمایندگان اتاق اصناف شهرستان به سطح شهر اعزام شدند.

    وی افزود: در این راستا ۱۰ واحد صنفی متخلف لوازم آرایشی، تعمیرات لوازم خانگی، فروش ظروف یکبار مصرف، آرایشگری، طلا فروشی و لوازم خانگی برابر اخطارهای قبلی و به دلیل نداشتن پروانه کسب در چارچوب ضوابط انتظامی اماکن عمومی و مطابق ماده ۲۷ قانون نظام صنفی و تخلفات صنفی پلمب شدند.

    فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار داشت: برخورد با واحدهای صنفی متخلف در این شهرستان توسط پلیس ادامه خواهد داشت.

    موتور و گیربکس‌های میلیاردی در خرم آباد به مقصد نرسید

    سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: مأموران پلیس آگاهی استان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو کامیون ایسوزو از سمت جنوب به سمت خرم آباد حامل کالای قاچاق است، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند.

    وی خاطر نشان کرد: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری در ۵ کیلومتری خرم آباد خودرو مذکور به رانندگی و سرنشینی دو نفر رؤیت و آن را توقیف و در بازرسی از آن ۳ دستگاه موتور خودروهای سنگین و راه سازی و ۳ دستگاه گیربکس خودروهای سنگین کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه محموله قاچاق از استان‌های جنوبی به مقصد غرب کشور بارگیری شده بود، گفت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۵ میلیارد ریال اعلام کردند و متهمان با تشکیل پرونده راهی مراجع ذی صلاح شدند.

    منبع : مهر

    نظرات بینندگان
    نظرات شما